Forum > Teme

organizare excursie la munte cu elevi mentorati!

Asistand la o sesiune de sprijin la limba romana,am fost asaltat de copiii de clasa a VIII-a cu propunerea de a organiza o excursie la munte in una din zilele de vacanta . In general am fost de acord cu propunerea lor, atat eu,cat si parintii acestora. As vrea sa aveti in vedere faptul ca prin aceasta excursie se pot pune bazele unei colaborari fructuoase cu ecestia. In caz ca exista colegi mentori care vor sa se alature acestei initiative ii astept cu drag. Stefan Lunca, Mentor Scoala Varbilau Judetul Prahova.
Subiect initiat de Lunca.Stefan la 2011-12-09

Comentarii:

Salut! Vreau sa va zic ca si eu impreuna cu elevii Scolii Bradeni-Sibiu am facut chiar in primele saptamani ale derularii proiectului o mini-excursie: o plimbare cu bicicletele prin cele 3 sate ale comunei. Aceste activitatii sunt foarte importante pentru relatia mentor-elev si invers pentru ca sudeaza relatiile de prietenie atat in cadrul grupului, cat si relatia elevului cu mentorul! :)
Postat de Adi Pascu la 2012-01-25

Buna tuturor, La Scoala Tarlungeni-judetu Brasov,impreuna cu colega mea Mihaela am reusit sa organizam o mica excursie de o zi in Brasov la inceputul luni ianuarie.Din pacate,nu au fost prezenti toti cei 26 elevi mentorati din cauza situatie financiare,scoala nu ne-a putut sprijini cu microbuzul scoli,dar spre surprinderea noastra au veni mai multi decat ne asteptam. Cum am ajuns in Brasov copii erau foarte nerabdatori sa vada bradul impodobit din Piata Sfatului,au fost foarte bucurosi si impresionati vazand bradul atat de mare si frumos,si-au facut foarte multe poze ca sa ramana cu o amintire.Am vizitat Biserica Neagra,Turnul Alb dupa care ne-am oprit in parc,desi era foarte frig copii nostri nu mai vrioau sa plece.Ne-am bucurat cand am vazut ca cele doua grupe se inteleg bine si cei din clasa a VIII mai aveau grija si de copi mei mai mici(clasa V-VI) A fost o experienta de neuitat atat pentru ei cat si pentru noi Pista Crina,mentor Sc.Tarlungeni-Brasov
Postat de Crina Pista la 2012-01-16

M-am gandit si eu la acest lucru, dar va fi greu financiar sa ducem la bun sfarsit ce ne-am propus. La noi este o manastire si voi incerca sa solicit ajutor de la maicute. Sper sa am succes.
Postat de puscasu_felicia la 2011-12-16

Salut. Din pacate, la nivel de proiect, din punct de vedere financiar este imposibil de realizat. Si eu ma gandeam la o activitate de acest gen, poate o excursie la muzeu sau la teatru. Schema la care ma gandesc eu este sa apelam la directorul de la muzeu sau de la teatru sa ne dea bilete gratuite pentru acesti copii. In paralel, sa discutam cu scoala sau primaria sa ne sprijine cu un microbuz si sa ii putem duce pe toti din scoala respectiva. In acesta varianta, excursia ar avea loc in localitatea resedinta de judet. Credeti ca vom reusi sa pregatim aceste excursii de o zi pentru copiii nostri? Pentru ei sigur va fi o experienta de neuitat, iar din punctul nostru de vedere, cred ca merita incercat. Cu siguranta ne vom mai auzi pe acest subiect. Adina Ursulea
Postat de adinau la 2011-12-11

Foarte buna ideea. Ar fi bine sa fie organizata la nivel de proiect. O zi din vacanta de iarna ar fi OK pentru ca elevii sa-si cunoasca colegii si sa lege prietenii.
Postat de stefanian la 2011-12-09

Stiri/Eveniment

Povestile copiilor

Elevii care au participat in proiectul Oportunitati egale in educatie pentru o societate incluziva ne-au impartasit povestile lor de viata.

Proiectul in imagini

Parcurgeti impreuna cu noi etapele proiectului, cu ajutorul imaginilor!