Forum > Teme

orele de mentoral...

am si eu o nelamurire.... din cate vad cam toti folositi jocuri...eu sincer cu ai mei copii folosesc discutiile libere...ne axam mai mult pe scoala gen:in fiecare ora de mentorat fiecare elev trebuie sa vina cu 5 cuvinte necunoscute pe care apoi le explicam,avem pt acasa mereu cate o compunere(la sfarsit am sa starng caietele si am sa vi le arat)cu diferite teme ex:Ce inseamna pentru tine orele de mentorat,cu ce te ajuta?ce inseaman pentru tine familia...?tot felul de teme legate de dezvoltarea elevilor revin cu intrebarea este "gresit"ca nu folosesc jocuri cu copii?astept pareri si pe adresa de email:roberta_andrada@yahoo.com roxana ivanciu
Subiect initiat de roxana la 2012-01-28

Comentarii:

este interesant si ceea ce faci dar daca ai combina cu jocul ai sa ai mai multe satisfactii;noi la Gulia incepem prin a ne juca pentru a ajunge la lucruri mai serioase;devin mai deschisi si mai cooperanti
Postat de Brenda_moisa 1 la 2012-03-08

O completare :D . In urma cu cateva zile am avut intalnire comuna cu parintii si la acesta am discutat despre comupunerile/eseurile facute de catre elevi. Parintii au fost dezamagiti de lucrarile propriilor copii! Am explicat (parintilor) importanta acestor eseuri si sfatutit fiind de ei la intalnirea de grup cu elevii am citit acestora compuneri pe diverse teme in care erau folosite multe figur de stil si alte mijloace artistice pentru a impresiona cititorul/ascultatorul, iar dupa modelul prezentat elevii au scris diverse eseuri. Unii au dat semne de usor progres in ceea ce priveste transpunerea gandurilor in scris. Parintii mi-au sugerat sa insist pe acesta parte cu eseurile.
Postat de Adi Pascu la 2012-02-28

Fiecare grup are "consistenta " lui.Eu am început cu jocuri (acest lucru i-a unit mult ca echipă şi i-a dinamizat; şi am relaţionat foarte uşor cu ei când am început să dicutăm despre diverse teme). În continuare la fiecare şedinţă de grup "ne jucăm puţin" când văd că nu mai sunt suficient de atenţi. Noi aşa procedăm!
Postat de Creangă Elena Mihaela la 2012-02-23

Si eu am inceput sa "includ" compuneri/ eseuri in intalnirile de grup (primele 20-30 de min). Nu cred ca e ceva gresit ptr ca, de exemplu, la mine in grupa din 13 doar o fata stie cat de cat sa faca o compunere de clasa a VIII-a...Nu stiu sa isi transpuna gandurile pe hartie, de greseli nu mai vorbesc pentru ca sunt sigur ca va confruntati cu asemenea cazuri. Eu m-am gandit ca cea mai buna compunere sa fie afisata la panoul/ avizierul scolii pentru a-i stimula si pe ceilalti.
Postat de Adi Pascu la 2012-02-08

si eu la fel roxana foarte putin am folosit jocuri in activitatea de mentorat am ales la fel ca si tine discutiile libere cu elevii, ne-am axat efectiv pe probleme intampinate de ei fie la diferite materii fie cu alti colegi, insa vreau sa introduc si jocuri in activitate sa maresc putin interesul lor si sa se simta si ei mai relaxati la orele de mentorat, ei fiind deja obisnuiti cu mn venind cu cate o tema noua de discutie:))
Postat de zita farcas la 2012-01-31

Ideea cu cele 5 cuvinte necunoscute e foarte buna Roxana. Nu e gresit, pentru ca fiecare din mentori folosesc materiale/instrumente care se muleaza pe grupul sau. Nu trebuie neaparat ca la fiecare activitate sa folosim jocuri, dar daca e nevoie (unii dintre elevi se plictisesc, altii nu asculta) e mai util sa ii atragi cu ceva ludic, cu ceva care sa le capteze atentia.
Postat de Gheorghe Marin la 2012-01-30


Stiri/Eveniment

Povestile copiilor

Elevii care au participat in proiectul Oportunitati egale in educatie pentru o societate incluziva ne-au impartasit povestile lor de viata.


Proiectul in imagini

Parcurgeti impreuna cu noi etapele proiectului, cu ajutorul imaginilor!


Forum

Inregistreaza-te!

Deja membru? Log in

Utilizator:
Parola:

 

Parteneri